Keresés ebben a blogban

2014. május 14., szerda

D.I.Y. KERTI JELTÁBLA ÖTLETEK INNEN-ONNAN

Nagyon bosszant, hogy tavaszra leáztak a rózsadugványok alkoholos filccel írt feliratai, nem lesz könnyű beazonosítanom őket. A téma egyébként már régebb óta foglalkoztatott és éppen a mostani Csodakert magazinban van egy cikk a saját készítésű kerti  jelölőkről, úgyhogy végre kerestem néhány inspiráló képet a neten.
Összegyűjtöm ide azokat, amelyek a legjobban tetszenek nekem, olcsók és viszonylag könnyen megvalósíthatók is. 
 
 
Csodakert, 2014. május

8 megjegyzés:

  1. Tényleg jó ötletek, nekem (természetesen) a kavicsos tetszik a legjobban. :-)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon ötletesek és szépek! A második megoldást alkalmaztam a paradicsom palánták jelölésére:)
    A rozsadugványokról térképet rajzoltam:)

    VálaszTörlés
  3. Igen, a térkép is jó megoldás, amíg nem mozdítja el az ember a helyükről a növényeket...

    VálaszTörlés
  4. guy's tang titanium toner - Tati Nation
    A great product to titanium curling wand carry on your travels. titanium nose stud This high harbor freight titanium welder quality titanium toner kit titanium bars comes packed with tons of unique features, including free samples and $29.95 · ‎In stock womens titanium wedding bands

    VálaszTörlés